Kawellen

Gsm: +32 472 28 13 97

Studie: Revalidatiewetenschappen en kinesitherapie

(Vlinderleiding)

Als je eens niet naar de vergadering kan komen is dat niet erg, laat wel tijdig iets weten (vóór vrijdag 17u).

3x niet tijdig afzeggen = traktatie voor takleiding

22-24 maart 2024 : WEEKEND

Geen scouts, start van de paasvakantie!

paasvakantie, geen scouts

Wie van jullie is thuis de wasexpert? Maak je geen zorgen, we gaan geen saaie wasklusjes doen! We gaan op avontuur langs de Wildste Wasdraad die je ooit hebt gezien! Dus laat die wasmand maar staan en bereid je voor op een middag vol spannende uitdagingen en onvergetelijke momenten!

Vandaag gaan wij een toffe financiële actie doen voor ons kamp! Wij verwachten jullie deze zaterdag (20 april) om 13:00u aan de bibliotheek in Hasselt. Om 17:00u kunnen jullie daar weer worden opgehaald.

PASTADAG!!!!

Klaar voor weer een namiddag boordevol spelletjes en avonturen? We zien jullie graag om 14u aan de lokalen!

Groetjes

Beste leden, vandaag is het vriendjesdag! Neem al je beste vriendjes en vriendinnetjes mee om hen te laten zien waar scouts allemaal voor staat en om het tofste van het tofste te beleven. Ga jij een goed voorbeeld zijn tijdens onze actieve en leuke spelletjes? Tot dan, stevige linker!!!

Geen scouts, moederdag!

Kapoenen & Kawellen

Vandaag hebben de jonggivers een spel voor jullie gemaakt. Kom allemaal om 14u naar de lokalen.

Tot dan!

Liefste leden

Helaas is het scoutsjaar bijna voorbij, maar we hebben nog een laatste activiteit gepland! We willen toch nog iets leuks doen, dus gaan we naar de grote speeltuin in Bokrijk voor een gezellige afsluiter. Vergeet niet om een lekkere lunch mee te nemen. We verwachten jullie om 11:00 uur op parkeerplaats 1 (Craenevenne 121, 3600 Genk) en de activiteit eindigt om 16:00 uur. Tot dan!

Ps: Een ijsje wordt voorzien, indien je toch nog iets anders wilt kopen neem dan een zakcentje mee (MAX 5 EURO)