Kapoenen

Gsm: +32 472 28 13 97

Studie: Revalidatiewetenschappen en kinesitherapie

(Vlinderleiding)

Als je eens niet naar de vergadering kan komen is dat niet erg, laat wel tijdig iets weten (vóór vrijdag 17u).

3x niet tijdig afzeggen = traktatie voor takleiding

22-24 maart 2024 : WEEKEND

Aangezien de leiding toch aanwezig kan zijn is het toch activiteit. Moest je al andere plannen hebben laat het even weten aan de leiding.

Tot zondag

Heyyy Wolfjes,

Vandaag mogen jullie al jullie vriendjes mee nemen vanaf het 3de kleuterklasjes tot 18 jaar. Neem zoveel mogelijk vriendjes, broertjes, zusjes en familie mee.

Tot dan!

Stevige linker

De leiding van scouts Raksha

Geen scouts, moederdag!

Kapoenen & Kawellen

Vandaag hebben de jonggivers een spel voor jullie gemaakt. Kom allemaal om 14u naar de lokalen.

Tot dan!

Liefste leden

Helaas is het scoutsjaar bijna voorbij, maar we hebben nog een laatste activiteit gepland! We willen toch nog iets leuks doen, dus gaan we naar de grote speeltuin in Bokrijk voor een gezellige afsluiter. Vergeet niet om een lekkere lunch mee te nemen. We verwachten jullie om 11:00 uur op parkeerplaats 1 (Craenevenne 121, 3600 Genk) en de activiteit eindigt om 16:00 uur. Tot dan!

Ps: Een ijsje wordt voorzien, indien je toch nog iets anders wilt kopen neem dan een zakcentje mee (MAX 5 EURO)